alesta-panel.com yeni buluşma yeriniz


SENINLE GUZEL

18 BIN ALEMIN EN GUZEL KIZINA...SEVGIYLE







Bile bile düstüm  yollarındayim,



Unutmam sevgilim unutmuyorum,


Ayrılık bize yakismiyor farkındayım,


Sakın gitme seni çok seviyorum..



Dayanamazsan beni düşünme,

Acı çekmeni istemiyorum,

Her sabah uyandığımda,

Fotoğrafınla yüzleşiyorum..


Geçse de ömür,yansa da gönül,

Her başlayan gün olsa da ölüm,

Sen gözlerimin ilk gördüğüsün..


Yaşamak sadece seninle güzel,

Bu kalbin ateşi senin yüzündür,

Her yaz düğünsün,bir kördüğümsün,

Gonca gülümsün,kopmadan güzel..


Sesine muhtacım,sana köleyim,

Dilersen uğrunda her gün öleyim,

Sen sevda dolu bir okyanussun,

Susuz bırakma,sensiz yaşatma,

Bir dokunuşsun,öpünce güzel..


Biliyorsun içimden geçenleri sen,

Her zaman sana divaneyim ben,

Hep aklımdasın,tam karşımdasın,

Narin ellerin,tutunca güzel..


Varligin her gün yanıbaşımda,

Sen varsın yanımda,kollarımda,

Sen bir umutsun,sen mutluluksun,

O güzel gözlerin,bakınca güzel..
BY ALESTA SIIRLERI (FATIHINDEN  NESLIHANINA)

Etiketler: , , , , , ,

alestabank tarafından gönderildi @ 06:22 

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

 

dizi.byethost7.com yeni dizi-film siteniz




domain

Web Stats

alesta paylasim
alesta paylasim